« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Przyjęcie protokołu z XII Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku.

4. Sprawozdanie Zarządu Spółki Zakład Gospodarki Komunalnej w Czaplinku Sp. z o.o. z działalności spółki za rok 2024r.

5. Sprawozdania z działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czaplinku za 2024 r.:

a) Informacja z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czaplinku w roku 2024;

b) Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Czaplinek za 2024 rok;

c) Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Gminie Czaplinek za 2024 rok;

d) Sprawozdanie z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Czaplinek za 2024 rok;

e) Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Czaplinek za 2024 rok.

6. Sprawozdanie za rok 2024 z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Czaplinek na lata 2022- 2025.

7. Wolne wnioski, informacje i zapytania uczestników sesji.

8. Odpowiedzi na wnioski i zapytania.

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

b) wydzierżawienia nieruchomości stanowiących własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk nr 115/25);

c) w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Czaplinek na rok 2025 (druk nr 116/25);

d) zmieniająca uchwałę w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do udzielenia wsparcia w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 oraz określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych (druk 117/25);

h) rozpatrzenia skargi Pana Jacka J. na działalność Burmistrza Czaplinka (druk 121/25).

10. Komunikaty.

11. Zakończenie Sesji.

« Powrót do strony głównej