Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z XIII Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku.
3.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
4.
Prezentacja multimedialna pod nazwą „Przygotowanie do sezonu turystycznego Gminy Czaplinek w 2025 r.”.
5.
Raport o stanie Gminy Czaplinek za 2024 r.
a)
przedstawienie i omówienie przez Burmistrza Czaplinka raportu w formie prezentacji multimedialnej;
c)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Czaplinka wotum zaufania (druk nr 122/25).
6.
Sprawozdanie Burmistrza Czaplinka z wykonania budżetu Gminy Czaplinek w 2024 r., roczne sprawozdanie finansowe Gminy Czaplinek oraz roczne sprawozdania finansowe samorządowych instytucji kultury za 2024 rok.
a)
uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Czaplinka sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za 2024 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;
b)
przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku o wykonaniu budżetu Gminy Czaplinek w 2024 r.;
c)
podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Czaplinek za rok 2024 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za rok 2024 (druk nr 123/25).
7.
Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Czaplinka absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2024.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Czaplinek za rok 2024 (druk nr 124/24).
9.
Wolne wnioski, informacje i zapytania uczestników sesji.
10.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania.
11.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmian w budżecie Gminy Czaplinek na rok 2025 (druk nr 125/25);
b)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2025-2035 (druk nr 126/25);
c)
udzielenia dotacji z budżetu Gminy Czaplinek w 2025 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na terenie gminy Czaplinek (druk nr 127/25);
d)
wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 128/25);
e)
wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 129/25);
f)
wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 130/25);
g)
wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 131/25);
h)
podtrzymania stanowiska w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Czaplinka (druk 132/25).