Porządek obrad
                
                2. 
                Przyjęcie protokołu z XIII Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku.
            
                    
         
                
                3. 
                Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
            
                    
         
                
                4. 
                Prezentacja multimedialna pod nazwą „Przygotowanie do sezonu turystycznego Gminy  Czaplinek w 2025 r.”.
            
                    
         
                
                5. 
                Raport o stanie Gminy Czaplinek za 2024 r.
            
                    
         
				
                a) 
                przedstawienie i omówienie przez Burmistrza Czaplinka raportu w formie  prezentacji  multimedialnej;
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Czaplinka wotum zaufania (druk nr 122/25).
           	 
                                        
                             
                
                6. 
                Sprawozdanie Burmistrza Czaplinka z wykonania budżetu Gminy Czaplinek w 2024 r., roczne sprawozdanie finansowe Gminy Czaplinek oraz roczne sprawozdania finansowe samorządowych instytucji kultury za 2024 rok.
            
                    
         
				
                a) 
                uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w  sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Czaplinka sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za 2024 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku o wykonaniu budżetu Gminy Czaplinek w 2024 r.;
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Czaplinek za rok 2024 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za rok 2024 (druk nr 123/25).
           	 
                                        
                             
                
                7. 
                Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Czaplinka absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2024.
            
                    
         
                
                8. 
                Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Czaplinek za rok 2024 (druk nr 124/24).
            
                    
         
                
                9. 
                Wolne wnioski, informacje i zapytania uczestników sesji.
            
                    
         
                
                10. 
                Odpowiedzi na wnioski i zapytania.
            
                    
         
                
                11. 
                Podjęcie uchwał w sprawie:
            
                    
         
				
                a) 
                zmian w budżecie Gminy Czaplinek na rok 2025 (druk nr 125/25);
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2025-2035 (druk nr 126/25);
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                udzielenia dotacji z budżetu Gminy Czaplinek w 2025 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na terenie gminy Czaplinek (druk nr 127/25);
           	 
                                        
                             
				
                d) 
                wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 128/25);
           	 
                                        
                             
				
                e) 
                wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 129/25);
           	 
                                        
                             
				
                f) 
                wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 130/25);
           	 
                                        
                             
				
                g) 
                wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 131/25);
           	 
                                        
                             
				
                h) 
                podtrzymania stanowiska w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Czaplinka (druk 132/25).