« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Przyjęcie protokołu z XIII Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku.

4. Prezentacja multimedialna pod nazwą „Przygotowanie do sezonu turystycznego Gminy Czaplinek w 2025 r.”.

5. Raport o stanie Gminy Czaplinek za 2024 r.

a) przedstawienie i omówienie przez Burmistrza Czaplinka raportu w formie prezentacji multimedialnej;

b) debata nad raportem;

c) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Czaplinka wotum zaufania (druk nr 122/25).

6. Sprawozdanie Burmistrza Czaplinka z wykonania budżetu Gminy Czaplinek w 2024 r., roczne sprawozdanie finansowe Gminy Czaplinek oraz roczne sprawozdania finansowe samorządowych instytucji kultury za 2024 rok.

a) uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Czaplinka sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za 2024 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;

b) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku o wykonaniu budżetu Gminy Czaplinek w 2024 r.;

c) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Czaplinek za rok 2024 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za rok 2024 (druk nr 123/25).

7. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Czaplinka absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2024.

8. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Czaplinek za rok 2024 (druk nr 124/24).

9. Wolne wnioski, informacje i zapytania uczestników sesji.

10. Odpowiedzi na wnioski i zapytania.

11. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zmian w budżecie Gminy Czaplinek na rok 2025 (druk nr 125/25);

b) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2025-2035 (druk nr 126/25);

c) udzielenia dotacji z budżetu Gminy Czaplinek w 2025 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na terenie gminy Czaplinek (druk nr 127/25);

d) wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 128/25);

e) wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 129/25);

f) wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 130/25);

g) wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 131/25);

h) podtrzymania stanowiska w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Czaplinka (druk 132/25).

12. Komunikaty.

13. Zakończenie Sesji.

« Powrót do strony głównej