Porządek obrad
				
                a) 
                wprowadzenia zmian w porządku obrad polegających na, wycofaniu z  porządku obrad uchwały: druki nr 69/24;
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                wprowadzenia zmian w porządku obrad polegających na, wprowadzeniu do porządku obrad uchwał: druki nr 76/24, druk nr 77/24 i druk nr 78/24.
           	 
                                        
                             
                
                2. 
                Przyjęcie protokołu z VII Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku.
            
                    
         
                
                3. 
                Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
            
                    
         
                
                4. 
                Wolne wnioski, informacje i zapytania uczestników sesji.
            
                    
         
                
                5. 
                Odpowiedzi na wnioski i zapytania.
            
                    
         
                
                6. 
                Podjęcie uchwał w sprawie:
            
                    
         
				
                a) 
                nadania tytułu „Zasłużony dla Gminy Czaplinek" (druk nr 63/24);
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                powołania Gminnej Rady Seniorów w Czaplinku i nadania jej statutu (druk nr 64/24);
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                zmiany składów komisji stałych Rady Miejskiej w Czaplinku (druk nr 65/24);
           	 
                                        
                             
				
                d) 
                zmiany uchwały Rady Miejskiej w sprawie określenia przedmiotu działania komisji stałych Rady Miejskiej w Czaplinku (druk nr 66/24);
           	 
                                        
                             
				
                e) 
                wydzierżawienia na czas nieoznaczony części nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 67/24);
           	 
                                        
                             
				
                f) 
                wydzierżawienia na okres 5 lat nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 68/24);
           	 
                                        
                             
				
                g) 
                wydzierżawienia na okres 15 lat nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 69/24);
           	 
                                        
                             
				
                h) 
                zmian w budżecie Gminy Czaplinek na 2024 r. (druk 70/24);
           	 
                                        
                             
				
                i) 
                zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2024-2033 (druk 71/24);
           	 
                                        
                             
				
                j) 
                ustalenia wykazu wydatków, do których nie stosuje się art. 263 ust. I ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz określenia ostatecznego terminu dokonania każdego wydatku ujętego w tym wykazie w następnym roku budżetowym oraz ustalenia planu finansowego tych wydatków (druk 72/24);
           	 
                                        
                             
				
                k) 
                uchwalenia budżetu Gminy Czaplinek na rok 2025 (druk 73/24);
           	 
                                        
                             
				
                l) 
                uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2025-2035 (druk 74/24);
           	 
                                        
                             
				
                m) 
                przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej w Czaplinku na 2025 rok (druk 75/24).
           	 
                                        
                             
				
                n) 
                wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości (druk nr 76/24);
           	 
                                        
                             
				
                o) 
                zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa, określenia inkasentów, terminów płatności oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk nr 77/24);
           	 
                                        
                             
				
                p) 
                zmiany uchwały Nr XIl/12/19 Rady Miejskiej w Czaplinku z dnia 28 listopada 2019 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, warunków i zasad korzystania oraz stawki opiat za korzystanie z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządcą jest gmina Czaplinek (druk nr 78/24).
           	 
                                        
                             
                
                7. 
                Przyjęcie planów pracy poszczególnych komisji Rady Miejskiej w Czaplinku na 2025 rok.