« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Przyjęcie protokołu z XV Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku.

4. Wolne wnioski, informacje i zapytania uczestników sesji.

5. Odpowiedzi na wnioski i zapytania.

6. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 146/25);

b) wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalania wysokości stawki tej opłaty (druk nr 147/25);

f) uchylająca uchwałę w sprawie udzielenia dotacji z budżetu Gminy Czaplinek w 2025 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na terenie gminy Czaplinek (druk nr 151/25);

g) udzielenia dotacji z budżetu Gminy Czaplinek w 2025 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na terenie Gminy Czaplinek (druk nr 152/25);

k) wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk nr 156/25);

l) wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk nr 157/25);

m) wyrażenia zgody na zbycie części nieruchomości wspólnej stanowiącej współwłasność Gminy Czaplinek (druk nr 158/25);

n) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów Broczyno, Trzciniec, Motarzewo, Machliny, Łysinin i Czarne Małe w gminie Czaplinek - ,,Park Wiatrowy Czaplinek I” (druk nr 159/25);

o) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów Łazice, Czarne Małe i Broczyno w gminie Czaplinek - ,,Park Wiatrowy Czaplinek II” (druk nr 160/25);

p) zmiany uchwały Nr IX/79/25 Rady Miejskiej w Czaplinku z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa, określenia inkasentów, terminów płatności oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk nr 161/25);

7. Komunikaty.

8. Zakończenie Sesji.

« Powrót do strony głównej