« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

a) głosowanie w sprawie wprowadzenia zmian w porządku obrad polegających na, wprowadzeniu do porządku obrad uchwały: druki nr 50/24.

2. Przyjęcie protokołu z V Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku.

4. Prezentacja multimedialna „Podsumowanie sezonu turystycznego w Gminie Czaplinek w 2024 roku”.

5. Wolne wnioski, informacje i zapytania uczestników sesji.

6. Odpowiedzi na wnioski i zapytania.

7. Informacja dotycząca analizy oświadczeń majątkowych osób wymienionych w art. 24h ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

8. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zarządzenia wyborów przewodniczących zarządów i pozostałych członków zarządów Osiedli: Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4 w Czaplinku na kadencję 2024 - 2029 (druk nr 39/24);

b) zmiany uchwały Nr VI/76/2011 Rady Miejskiej w Czaplinku z dnia 12 maja 2011 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, zasad jej funkcjonowania oraz wysokości opłat i opłaty dodatkowej oraz sposobu ich pobierania (druk nr 40/24);

c) przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami w sprawie zmiany granic miasta Czaplinka polegającej na przyłączeniu do terenu miasta części miejscowości Niwka (druk nr 41/24);

e) pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 43/24);

h) nieodpłatnego przejęcia do zasobu mienia komunalnego Gminy Czaplinek nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa (druk nr 46/24);

j) uchylająca uchwałę w sprawie zbycia nieruchomości stanowiących własność Gminy Czaplinek (druk nr 48/24);

k) rozpatrzenia skargi Pana Stanisława K. na działalność Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czaplinku (druk nr 49/24).

l) przystąpienia do przygotowania Miejskiego Planu Adaptacji do Zmian Klimatu dla Gminy Czaplinek (druk nr 50/24).

9. Komunikaty.

10. Zakończenie Sesji.

« Powrót do strony głównej