Porządek obrad
a)
głosowanie w sprawie wprowadzenia zmian w porządku obrad polegających na, wprowadzeniu do porządku obrad uchwały: druki nr 24/24.
b)
głosowanie w sprawie wprowadzenia zmian w porządku obrad polegających na, wprowadzeniu do porządku obrad uchwały: druki nr 25/24.
2.
Przyjęcie protokołu z II Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku.
3.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
4.
Prezentacja multimedialna pod nazwą „Przygotowanie do sezonu turystycznego Gminy Czaplinek w 2024 r.”.
5.
Raport o stanie Gminy Czaplinek za 2023 r.
a)
przedstawienie i omówienie przez Burmistrza Czaplinka raportu w formie prezentacji multimedialnej;
c)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Czaplinka wotum zaufania (druk nr 14/24).
6.
Sprawozdanie Burmistrza Czaplinka z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za 2023 r., roczne sprawozdanie finansowe Gminy Czaplinek oraz roczne sprawozdania finansowe samorządowych instytucji kultury za 2023 r.
a)
uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Czaplinka sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za 2023 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;
b)
przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku o wykonaniu budżetu Gminy Czaplinek za 2023 r.;
c)
podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Czaplinek za rok 2023 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za rok 2023 (druk nr 15/24).
7.
Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Czaplinka absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.
a)
uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie absolutorium;
b)
podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Czaplinek za rok 2023 (druk nr 16/24).
8.
Wolne wnioski, informacje i zapytania uczestników sesji.
9.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania.
a)
w sprawie zmian w budżecie Gminy Czaplinek na 2024 r. (druk nr 17/24);
b)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2024-2033 (druk nr 18/24);
c)
zmieniająca uchwałę w sprawie emisji obligacji komunalnych Gminy Czaplinek (druk nr 19/24);
d)
w sprawie przekazania mienia komunalnego Sołectwu Rzepowo (druk nr 20/24);
e)
w sprawie wydzierżawienia na okres 5 lat nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 21/24);
f)
w sprawie wydzierżawienia na okres 5 lat nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 22/24);
g)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia Strategii Rozwoju Gminy Czaplinek na lata 2024-2034 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji (druk nr 23/24).
h)
w sprawie nadania tytułu Zasłużony dla Gminy Czaplinek – Panu Januszowi Kucharskiemu
i)
w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej w Czaplinku w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.