« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

a) głosowanie w sprawie wprowadzenia zmian w porządku obrad polegających na, wprowadzeniu do porządku obrad uchwały: druki nr 24/24.

b) głosowanie w sprawie wprowadzenia zmian w porządku obrad polegających na, wprowadzeniu do porządku obrad uchwały: druki nr 25/24.

2. Przyjęcie protokołu z II Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku.

4. Prezentacja multimedialna pod nazwą „Przygotowanie do sezonu turystycznego Gminy Czaplinek w 2024 r.”.

5. Raport o stanie Gminy Czaplinek za 2023 r.

a) przedstawienie i omówienie przez Burmistrza Czaplinka raportu w formie prezentacji multimedialnej;

b) debata nad raportem;

6. Sprawozdanie Burmistrza Czaplinka z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za 2023 r., roczne sprawozdanie finansowe Gminy Czaplinek oraz roczne sprawozdania finansowe samorządowych instytucji kultury za 2023 r.

a) uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Czaplinka sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za 2023 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;

b) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku o wykonaniu budżetu Gminy Czaplinek za 2023 r.;

c) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Czaplinek za rok 2023 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za rok 2023 (druk nr 15/24).

7. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Czaplinka absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.

a) uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie absolutorium;

8. Wolne wnioski, informacje i zapytania uczestników sesji.

9. Odpowiedzi na wnioski i zapytania.

10. Podjęcie uchwał:

e) w sprawie wydzierżawienia na okres 5 lat nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 21/24);

f) w sprawie wydzierżawienia na okres 5 lat nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 22/24);

g) w sprawie przystąpienia do sporządzenia Strategii Rozwoju Gminy Czaplinek na lata 2024-2034 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji (druk nr 23/24).

11. Komunikaty.

12. Zakończenie Sesji.

« Powrót do strony głównej