Porządek obrad
				
                a) 
                głosowanie w sprawie wprowadzenia zmian w porządku obrad polegających na, wprowadzeniu do porządku obrad uchwały: druki nr 24/24.
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                głosowanie w sprawie wprowadzenia zmian w porządku obrad polegających na, wprowadzeniu do porządku obrad uchwały: druki nr 25/24.
           	 
                                        
                             
                
                2. 
                Przyjęcie protokołu z II Sesji Rady Miejskiej w Czaplinku.
            
                    
         
                
                3. 
                Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
            
                    
         
                
                4. 
                Prezentacja multimedialna pod nazwą „Przygotowanie do sezonu turystycznego Gminy  Czaplinek w 2024 r.”.
            
                    
         
                
                5. 
                Raport o stanie Gminy Czaplinek za 2023 r.
            
                    
         
				
                a) 
                przedstawienie i omówienie przez Burmistrza Czaplinka raportu w formie  prezentacji  multimedialnej;
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Czaplinka wotum zaufania (druk nr 14/24).
           	 
                                        
                             
                
                6. 
                Sprawozdanie Burmistrza Czaplinka z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za 2023 r., roczne sprawozdanie finansowe Gminy Czaplinek oraz roczne sprawozdania finansowe samorządowych instytucji kultury za 2023 r.
            
                    
         
				
                a) 
                uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w  sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Czaplinka sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za 2023 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku o wykonaniu budżetu Gminy Czaplinek za  2023 r.;
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Czaplinek za rok 2023 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Czaplinek za rok 2023 (druk nr 15/24).
           	 
                                        
                             
                
                7. 
                Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Czaplinka absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.
            
                    
         
				
                a) 
                uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czaplinku w sprawie absolutorium;
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Czaplinek za rok 2023 (druk nr 16/24).
           	 
                                        
                             
                
                8. 
                Wolne wnioski, informacje i zapytania uczestników sesji.
            
                    
         
                
                9. 
                Odpowiedzi na wnioski i zapytania.
            
                    
         
				
                a) 
                w sprawie zmian w budżecie Gminy Czaplinek na 2024 r. (druk nr 17/24);
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2024-2033 (druk nr 18/24);
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                zmieniająca uchwałę w sprawie emisji obligacji komunalnych Gminy Czaplinek (druk nr 19/24);
           	 
                                        
                             
				
                d) 
                w sprawie przekazania mienia komunalnego Sołectwu Rzepowo (druk nr 20/24);
           	 
                                        
                             
				
                e) 
                w sprawie wydzierżawienia na okres 5 lat nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 21/24);
           	 
                                        
                             
				
                f) 
                w sprawie wydzierżawienia na okres 5 lat nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk  nr 22/24);
           	 
                                        
                             
				
                g) 
                w sprawie przystąpienia do sporządzenia Strategii Rozwoju Gminy Czaplinek na lata 2024-2034 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji (druk  nr 23/24).
           	 
                                        
                             
				
                h) 
                w sprawie nadania tytułu Zasłużony dla Gminy Czaplinek – Panu Januszowi Kucharskiemu
           	 
                                        
                             
				
                i) 
                w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej w Czaplinku w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.