a)
rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w Gminie Czaplinek w roku 2026. (druk nr 174/25);
b)
zmian w budżecie Gminy Czaplinek na rok 2025 (druk nr 175/25);
c)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2025-2035 (druk nr 176/25);
d)
postanowienia o niedochodzeniu należności z tytułu rekompensaty, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych w brzmieniu obowiązującym do dnia 31 grudnia 2019 r. oraz w art. 10 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych przypadających gminie Czaplinek lub jej jednostkom budżetowym, samorządowym zakładom budżetowym oraz samorządowym instytucjom kultury (druk nr 177/25);
e)
Statutu Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czaplinku (druk nr 178/25);
f)
szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od tych opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich oraz sposobu rozliczania wykonywania takich usług w Gminie Czaplinek (druk 179/25);
g)
zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej w formie pomocy rzeczowej, zasiłków okresowych i celowych będących w zakresie zadań własnych Gminy Czaplinek (druk nr 180/25);
h)
ustalenia sposobu sprawienia pogrzebu przez Gminę Czaplinek (druk nr 181/25);
i)
wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk nr 182/25).