a)
wprowadzenia zmian w porządku obrad polegających na, wycofaniu z porządku obrad uchwały: druki nr 69/24;
b)
wprowadzenia zmian w porządku obrad polegających na, wprowadzeniu do porządku obrad uchwał: druki nr 76/24, druk nr 77/24 i druk nr 78/24.
a)
nadania tytułu „Zasłużony dla Gminy Czaplinek" (druk nr 63/24);
b)
powołania Gminnej Rady Seniorów w Czaplinku i nadania jej statutu (druk nr 64/24);
c)
zmiany składów komisji stałych Rady Miejskiej w Czaplinku (druk nr 65/24);
d)
zmiany uchwały Rady Miejskiej w sprawie określenia przedmiotu działania komisji stałych Rady Miejskiej w Czaplinku (druk nr 66/24);
e)
wydzierżawienia na czas nieoznaczony części nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 67/24);
f)
wydzierżawienia na okres 5 lat nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 68/24);
g)
wydzierżawienia na okres 15 lat nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 69/24);
h)
zmian w budżecie Gminy Czaplinek na 2024 r. (druk 70/24);
i)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2024-2033 (druk 71/24);
j)
ustalenia wykazu wydatków, do których nie stosuje się art. 263 ust. I ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz określenia ostatecznego terminu dokonania każdego wydatku ujętego w tym wykazie w następnym roku budżetowym oraz ustalenia planu finansowego tych wydatków (druk 72/24);
k)
uchwalenia budżetu Gminy Czaplinek na rok 2025 (druk 73/24);
l)
uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2025-2035 (druk 74/24);
m)
przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej w Czaplinku na 2025 rok (druk 75/24).
n)
wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości (druk nr 76/24);
o)
zarządzenia poboru od osób fizycznych podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa, określenia inkasentów, terminów płatności oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk nr 77/24);
p)
zmiany uchwały Nr XIl/12/19 Rady Miejskiej w Czaplinku z dnia 28 listopada 2019 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, warunków i zasad korzystania oraz stawki opiat za korzystanie z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządcą jest gmina Czaplinek (druk nr 78/24).