a)
zarządzenia wyborów przewodniczących zarządów i pozostałych członków zarządów Osiedli: Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4 w Czaplinku na kadencję 2024 - 2029 (druk nr 39/24);
b)
zmiany uchwały Nr VI/76/2011 Rady Miejskiej w Czaplinku z dnia 12 maja 2011 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, zasad jej funkcjonowania oraz wysokości opłat i opłaty dodatkowej oraz sposobu ich pobierania (druk nr 40/24);
c)
przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami w sprawie zmiany granic miasta Czaplinka polegającej na przyłączeniu do terenu miasta części miejscowości Niwka (druk nr 41/24);
d)
wysokości stawek podatku od nieruchomości (druk nr 42/24);
e)
pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 43/24);
f)
zmian w budżecie Gminy Czaplinek na 2024 r. (druk nr 44/24);
g)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czaplinek na lata 2024-2033 (druk nr 45/24);
h)
nieodpłatnego przejęcia do zasobu mienia komunalnego Gminy Czaplinek nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa (druk nr 46/24);
i)
zbycia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czaplinek (druk nr 47/24);
j)
uchylająca uchwałę w sprawie zbycia nieruchomości stanowiących własność Gminy Czaplinek (druk nr 48/24);
k)
rozpatrzenia skargi Pana Stanisława K. na działalność Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czaplinku (druk nr 49/24).